SkydiveBornholm forum
September 07, 2010, 05:32:34 *
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Nyheder:

Hjem   Hjælp Søg Kalender Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: klubtur ?  (Læst 744 gange)
linnseth
D-springer
Beskeder: 176

linnseth@hotmail.com
Vis profil E-mail
« Dato: December 10, 2009, 04:40:27 »

er det nu ikke en klubtur efter der har været 3 afmeldinger ?? jeg tænker her på at det er fjernet fra forsiden!!!!!!!! Embarrassed
Logget
Mr. X
D-springer
Beskeder: 135

THE X-PRESIDENT :)

jessromer@hotmail.com
Vis profil WWW
« Svar #1 Dato: December 10, 2009, 08:41:15 »

Klart det er. Vi skal nok tage samlet på Hooters
Logget
linnseth
D-springer

linnseth@hotmail.com
Vis profil E-mail
« Svar #2 Dato: December 13, 2009, 07:02:39 »

super!!!! store kander og koldt øl hvad mere kan man så spørge efter!
ja et skulle dalige være godt vejr om dagen så der kan springes.
Logget
Formanden Patrick
Administrator
D-springer
Beskeder: 278

Javelin owner

Vis profil
« Svar #3 Dato: December 15, 2009, 08:36:06 »

er det nu ikke en klubtur efter der har været 3 afmeldinger ?? jeg tænker her på at det er fjernet fra forsiden!!!!!!!! Embarrassed

Øhhh sorry, men hvad er det du savner på forsiden ? jeg mener dem der har tilsluttet sig ved jo besked og i kører det internt over mails.

Mfh
Bisse
Logget

Carpe diem
linnseth
D-springer

linnseth@hotmail.com
Vis profil E-mail
« Svar #4 Dato: December 15, 2009, 08:53:41 »

syntes bare det er mærkeligt den er fjernet før turen er afviklet ! det er ikke sket før men ok!! en gang skal jo også være den første !!!
Logget
Troels
C-springer
**
Beskeder: 60

troels@fkr.dk
Vis profil E-mail
« Svar #5 Dato: December 29, 2009, 03:19:28 »

Hey hey

Jeg holder sgu med linner her, synes nu også det var hurtigt at det er blevet fjernret fra forsiden. Det er stadigvæk en klubtur/ferie eller hvad man har lyst til at kalde det, men vi er sammen.
Skydiver fra klubben der sku have lyst til at tage med er stadigvæk velkommen til at tage med, og de skal da have chancen for at ku se det på vores hjemmeside.
Det med mailene, ja det er rigtigt at det bliver kørt interen for dem der er tilmeldte turen til usa, jeg synes ikke der er grund til at folk der ikke skal med, at de skal have alt vores spam mail vi sender til hinnaden , derfor.
Men har man lyst til info vedr. turen til USA i marts 2010 så er man velkommen til at kontakte mig på skydive@mil.dk     Cool

Troels
Logget
Formanden Patrick
Administrator
D-springer
Beskeder: 278

Javelin owner

Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 02, 2010, 10:14:16 »

Jeg beklager mange gange at annonceringen i efterlyser er gone! men var faktisk ikke klar over det og det var lidt derfor jeg svarede som jeg gjorde. Jeg aner ikke hvor det er blevet af, og vil da gern eaflive eventuelle rygter / tanker med det samme om at det er fjernet på grund af vi ikke skal med Wink
Jeg vil opfordre jer til at kontakte Thomas der er Web admin og få det lagt ind igen hvis det ønskes.

Godt nytår til jer.

P.s
Vejret var super til nytårsspringet Cheesy
Logget

Carpe diem
Munch
Administrator
C-springer
Beskeder: 85

Vis profil E-mail
« Svar #7 Dato: Januar 07, 2010, 08:55:36 »

Hvis de er så stort et problem, så kommer det da på forsiden igen. Smiley der skal ikke være nogen sure miner her.....
Logget

Blue skies
Thomas
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: